Back on track

Jaha, då var jag igång med min nya blogg. Visst var det skönt med ett litet break, men det är inte annat än att jag saknat att blogga ibland. Nu håller jag på att sätta mig in i hur wordpress fungerar. Det kommer kanske vara lite si och så nu i början men det får ni ha överseende med.

Idag har jag haft besök av säljaren Lotta på Matrix och shoppat massa nya produkter och för visso en hel del som tidigare prytt mina hyllor i salongen. En av mina nya favoriter är Biolage Exquisite Oil som vann tidningen Taras Beauty Awards 2012 för bästa hårolja. Motiveringen lyder: ”Ultralätt, näringsrik och väldoftande hårolja med vårdande egenskaper som ger glans utan att tynga ner”.

IMG_8164

Du kan köpa den på Studio H för 189:- och från mitten på nästa vecka får du med en Body Butter från Bodyshop när du köper olja, schampo eller inpackning i den serien.

8 thoughts on “Back on track

Kommentera

