Vad jag missade i helgen

Nu vill inte jag vara den som klagar, för jag har haft en underbar helg. Men som alltid när det händer något kul så krockar det med något annat som man får göra avkall på. Just denna helgen var det länsfinal i Musik Direkt där Fanny blivit uttagen som Joker. Övriga familjen som var på plats filmade och hade sms-kontakt med mig under middagen. Spelar ingen roll att jag varit med tusen gånger tidigare, jag önskar ändå att jag varit på plats.

Ber om ursäkt. Något har blivit fel och för att du ska kunna se klippet, klicka HÄR

Min favoritlåt ”Don´t love someone else” kommer ca 5.30 in i klippet. Vill du se fler filmklipp kolla in min youtubekanal.

Till riksfinal gick underbara TellUs som jag föll för direkt när jag hörde dem i Värnamo. Ett stort grattis till er och lycka till.

Kommentera

