All time high

Jag är helt överväldigad över alla fina kommentarer både här på bloggen, på facebook och i privata meddelanden. TACK!

Jag är också smått chockad över hur många som läst mitt senaste inlägg. Jag brukar ha en blygsam statistik på mellan 5-50 läsare om dagen, och har haft en toppnotering på strax över 200 tidigare. Men igår rasslade det till ordentligt i besöksräknaren.

Skärmavbild 2013-11-06 kl. 04.19.15

Om man som jag, väljer att blogga, då är det roligt att bli läst.

800 unika besökare och 1116 sidvisningar. För många bloggare är det bara en droppe i havet, men för mig är det nästan overkligt.

Jag hoppas innerligt att jag inte behöver skriva något liknande inlägg igen och tog tacksamt emot ett brev om kallelse till mammografi igår. Tydligen så uteblir 1/3 från sin bokade tid på mammografin och 2/3 kommer inte på den gynekologiska cellprovstagningen. Det är skrämmande siffror tycker jag. Vi har en otrolig förmån i Sverige att bli kallade till dessa provtagningar, för att kunna upptäcka cancer i god tid och kunna göra något åt den. Så om du känner dig träffad – tänk om! Gå på dina kontroller och var rädd om dig.

Nu är det inte bara antalet besökare till bloggen som har ökat. Det har även orden i min NaNoWriMo-utmaning gjort. Under de fem dagarna som hittills gått så har jag skrivit 8516 ord, vilket är rekord för min del. Överraskande nog har det inte varit så jobbig, utan mest roligt – so far! Nu har jag bara 41 484 ord kvar!

Kommentera

