Releaseparty

Igår var det dags för min skrivarkompis Anna att ha sitt releaseparty. Det var förlagt i en bokhandel på söder i Stockholm som heter ”Bysis Bok & Papper”. Jag var på plats lite tidigare och för att styla Annas hår och hjälpa till med framdukning av snittar, bubbel och diverse tilltugg. Jag kan inte föreställa mig hur det måste kännas för Anna att äntligen rott det här i hamn, men jag tyckte att hela tillställningen var magisk. Belysningen var dämpad och överallt brann levande ljus. Vänner till Anna strömmade in och lyssnade intresserat när Susanne intervjuade Anna om hur boken kommit till och vad den handlade om. Jag tror att alla köpte minst ett signerat exemplar var. Det var inte många böcker kvar vid kvällens slut i alla fall.

1472952_10201740136197929_1397338213_n

2 thoughts on “Releaseparty

Kommentera

