Dags att korka upp Champagnen!

Jippiee!!! Min novell ”Love me tender” har blivit antagen till ”Sweden made it”. Jag ser det som en stor ära att för det första bli publicerad, och för det andra, att bli det tillsammans med stjärnor som Eva Ludvigsen, Anna Keiler , Dag Öhrlund och tjugo stycken andra författare som jag hoppas lära känna närmare på vårt releaseparty.

Om det nu skulle vara så att just DU vill köpa en bok så säg gärna till, så sätter jag upp dig på listan. Priset kommer att hamna på ca 150:-. Du kan maila mig på habowoodfruar@live.se eller kommentera här i bloggen, eller meddela mig via facebook.

Om man ska gå efter Nobelkommitténs val av pristagare i år, så är det väl just noveller man ska skriva, eller? Hur som helst så är jag glad över att få ett slags erkännande, och det peppar mig enormt att fortsätta.

28 thoughts on “Dags att korka upp Champagnen!

  1. Eva Ludvigsen

    Stort grattis, bruden! Snyggt jobbat och otroligt roligt att bli publicerad tillsammans med dig och de andra i gruppen. Helt rätt, korkarna i taket! Party party och kom igen releasefest!

    Svara
  2. Ping: Jag ska bli utgiven via Ordberoende Förlag | Eva Ludvigsen

Kommentera

