Förvandlingen

Kan inte låta bli att känna en tacksamhet över att det finns smink. Likaså linser, locktänger, hårspray och allt annat som kan hjälpa en medelålders kvinna att plocka fram sitt bättre jag. Idag när vi ändå skulle på dop tog jag tillfället i akt och tog kort till mitt författarporträtt. Sixten tyckte att det var fusk, för så ser jag ju inte ut egentligen. Vad säger ni? Skulle jag kanske skickat iväg mitt före-kort till förläggaren på Ordberoende Förlag?

IMG_0900

Den här synen är var jag möts av varje morgon!

DSC_0903

Foto Mikael Hugosson

6 thoughts on “Förvandlingen

Kommentera

