Gott Nytt År!

Det är inte svårt att sammanfatta 2013. Det var ett bra år helt enkelt. Många nya trevliga vänner, men också många goa stunder med de gamla välbeprövade vännerna.

Vi inledde vårt 2013 i Thailand och avslutar det här i Habowood.

DSC_0227

Foto: Tilda Larsson

Jag kan inte minnas att jag hade något annat nyårslöfte inför 2013 än att njuta. Det har jag hållit ganska bra måste jag säga. Lite väl bra i vissa avseenden… Därför blir mitt nyårslöfte 2014 att avstå helt från allt som innehåller socker. Någon som vill hänga på?

IMG_1102

Därför har jag en sista frossa just nu, as we speak. Så, bye bye godis, kakor, glass, dricka, och allt annat som jag egentligen inte behöver. Jag välkomnar istället ananas, avocado, mango, jordgubbar och andra små trevliga saker till mitt liv.

Jag önskar att jag kunde lova att träna minst tre ggr/vecka, och att skriva minst 2500 ord i veckan. Det är i alla fall en förhoppning jag har. Jag menar, hur svårt kan det va? Vad har du för förväntningar på det nya året?

Gold Fireworks image
Happy New Year Pictures

One thought on “Gott Nytt År!

Kommentera

