Nyckeln till det förflutna

Jag som mest brukar lyssna på ljudböcker inser att jag faktiskt läst en hel del, för att vara jag, under min ledighet.

Först och främst läste jag ut Anna Keilers ”Nyckeln till det förflutna”. En helt underbar berättelse där Anna väver ihop nutid med det förflutna på ett bra och spännande sätt. Redan från första kapitlet fanns det något som gjorde att jag ville läsa vidare, ville veta. Att det sedan blandades med lite romantik och lite övernaturliga inslag gjorde storyn ännu bättre. Jag är både imponerad och stolt över Anna, och lite mallig för att jag kände henne innan den släpptes.

När Mikael sedan skulle läsa den, gjorde han precis som jag alltid gör nu mera, han korrekturläste. I alla fall till en början med, innan han kom på sig själv och lät sig dras med i storyn. Han precis som jag, tyckte boken var jättebra.

nyckeln_till_det_forflutna_3d_beskuren

3 thoughts on “Nyckeln till det förflutna

  1. Ping: Nyckeln till det förflutna | Anna Keiler

Kommentera

