Välkommen på releaseparty

Det är mycket nu, och mina problem är ingenting annat än angenäma I-landsproblem. Ett hett datum framöver är den 17e maj. Det verkar som hela Norge kommer att fira att vår bok ”#Älskanoveller-26 nyanser av Sverige” har release just då. Det tycker jag är fint av dem. Om du vill vara med och fira så är du varmt välkommen till Studio Nollåtta Mjuklyx. Du anmäler dig bara på länker HÄR. Jag kommer att finnas på plats där tillsammans med de flesta av de andra författarna till boken, och det ska bli så himla roligt. Fortfarande så tycker jag att det känns lite overkligt, som om det inte är på riktigt, men jag vänjer mig nog.

Älskanoveller : 26 nyanser av Sverige (häftad)

Jag önskar så klart att jag kunde haft med mig hela min familj när jag äntligen får vara en del av ett litterärt verk. Det är i det närmaste omöjligt i vår familj, för alla har fullt upp i sina kalendrar. Sixten ska vara i Vimmerby, för han har repetioner hela den dagen. Fanny, som har skrivit låten till Jönköpings Pridefestival, kommer att uppträda först den 15e maj då festivalen invigs, men även den 17e vid paradens avslutning. Förhoppningsvis kan jag komma hem på torsdagen så jag får se ett av hennes uppträdanden i alla fall.

Fanny när hon spelade på Bluebird Café i Nashville i somras

Vad gör du den 17e maj? Vill du komma på mitt releaseparty så blir jag jätteglad. Du är varmt välkommen. Vill du hellre se Fanny i Rådhusparken i Jönköping är det helt okej. Skulle du frivilligt anmäla dig att vara barnvakt åt Sixten i Vimmerby får du gärna höra av dig! Själv hoppas jag att det går att klona sig innan dess.

8 thoughts on “Välkommen på releaseparty

  1. zandra77

    Åh så mycket kul!!!

    Grattis till er alla!!!!
    Hade gärna varit med på både det ena och det andra men är bjuden på bröllop då.
    Kramar till hela superduktiga familjen Hugosson ❤️❤️❤️

    /Alexandra

    Svara
  2. minnaulin

    Men! Jag var helt inställd på att det skulle vara i Habo, eller möjligtvis Jönköping, och var helt inställd på att äntligen få gå på releasefest … Stockholm blir svårt som det ser ut nu. Snyft. 😦

    Svara
    1. Habowoodfrun Inläggets författare

      Jag hade tänkt ha det här i Habo också men det kom lite annat i vägen, som en liten flytt till Vimmerby 🙂
      Men i Vimmerby ska jag skriva så fingrarna glöder och då blir det snart ett party här i Habo också 🙂

      Svara
  3. Ping: Korrekturläsning, check! | Habowoodfruar

Kommentera

