Bokreleasebaluns!

Ja så hette det jag var på i lördags. Det var min skrivarkompis Minna, som jag träffade på kursen i London som nu släppte sin bok ”Skuggplats”. Hon hade bjudit in massor av folk till sitt hus i Trollhättan. Jag som förutsatte att jag inte skulle känna någon mer än värdinnan själv, fick med mig både man och son på en liten åktur.

När vi kom fram visade det sig att även Camilla, en annan från Londonkursen hade hittat dit. Det var en glad överraskning, för det var länge sedan vi sågs.

ann minna camilla

Minna gjorde ett bra jobb. Det kan inte vara lätt att vara värdinna med så många gäster, men det fixade hon galant. Inte nog med att man kände sig välkommen, här bjöds på bubbel och mingelmat och utöver det lite högläsning. Sedan var det dags för boksignering, jag tror Minna satt och signerade böcker över halva tiden när jag var där.

Snart är det dags för nästa tjej i gänget att släppa sin bok, för Susanne har också fått kontrakt på sin bok. Då blir det party igen misstänker jag. Men innan dess är det min novells tur.

5 thoughts on “Bokreleasebaluns!

Kommentera

