”Let the whole world know”

Är det inte konstigt att ofta när det händer något så händer allt på en och samma gång. Jag hade gärna varit med Sixten i Vimmerby i helgen, även om jag nog kommer att få min beskärda del av det. Jag hade också gärna varit med Fanny, fast det hade hon nog inte velat. Hon var nämligen i studion och spelade in sin låt ”Let the whole world know” som är skriven för Jönköpings egna pridefestival Qom Ut. Till sin hjälp hade hon tre duktiga killar, Tom Svensson, Jakob Gerhardsson och Emanuel Andréasson.

Jag har hört henne spela och sjunga den här hemma, men jag är sååå nyfiken på hur den kommer att låta i sin helhet.

inspelning Fanny

Snart kommer den ut på Spotify och då kommer jag lyssna på den i smyg, om och om igen. För det är väl så vi mammor gör.

Kommentera

