Då var det dags att låta hela världen få veta

… att Fannys låt ”Let the whole world know” finns ute nu.

Nästa vecka uppträder hon först på invigningen av Jönköping Qom Ut som är torsdagen den 15/5, och sedan på lördagen den 17/5 vid paradens avslutning. Jag önskar så att jag kunnat vara med vid något av tillfällena, men det blir inte så. Inte nog med att jag flyttar med Sixten till Vimmerby nu på fredag, lördagen den 17e har jag releaseparty i Stockholm med mina medförfattare till #Älskanoveller.

Om du vill läsa mer om Fanny och årets pridfestival kan du göra det på Jnytts sida.

 

Kommentera

