Dags för invigningen

Nu hoppas jag att det några som tar kort eller filmar den regnbågsfärgade festivalen som pågår i Jönköping från idag tills på lördag, och som vill dela med sig till mig. Jag önskar som sagt att jag kunde närvara, men det går bara vara på ett ställe i taget, och jag befinner mig i Vimmerby just nu och i Stockholm på lördag.

Qom Ut Program

Om bara en liten stund, vid 17-tiden så sjunger Fanny årets Pridelåt ”Let the whole world know”. Själv lyssnar jag på den på Spotify och fortsätter skriva på mitt bokmanus.

Kommentera

