Snart i en bokhandel nära dig

I förrgår låg det ett paket i brevlådan – till mig! Det verkade vara en bok, och visst, jag beställer många böcker, men jag visste bestämt att jag inte gjort det de senaset dagarna. Det visade sig vara en ”Dagbok”. Det vill säga en bok som är skriven av min vän, författaren Dag Öhrlund (jaja, Dan Buthler är med på ett hörn också) .

IMG_2990Inuti boken fanns en personlig hälsning.

IMG_2991

Och i slutet av boken i författarnas tack …

IMG_2996… där jag står med.

Jag är, kanske för första gången i mitt liv, mållös!!!

Har du inte upptäckt serien om Christopher Silfverbielke än tycker jag att du ska börja med ”En nästan vanlig man”. De är ruskiga, obehagliga och helt enkelt beroendeframkallande. Själv har jag en hatkärlek till denna snygga och totalt hjärtlösa man som inte skyr några medel för att nå sina mål.

Nej, nu ska jag med glädje (läs fasa) fortsätta att läsa om Silfverbielkes galna upptåg.

2 thoughts on “Snart i en bokhandel nära dig

Kommentera

