ALV i mitt ♥

 

Nu är det tre veckor sedan vi flyttade hem från Vimmerby och jag saknar sommaren och mitt Astrid Lindgrens Värld något enormt. Missförstå mig rätt. Jag älskar Habo och tycker att det är den absolut bästa kommunen man kan bo i, men min sommar har varit heeelt fantastisk. Vädret har självklart bidragit, i det avseendet har det varit den bästa sommaren på tjugo år. Men för mig har det varit en ynnest att få tillbringa så mycket tid i en sagopark och på flera sätt fått vara en del av den. Jag tror att övriga familjen Hugosson är benägen att hålla med mig, vi har trivts allihop.

Jag är så glad och tacksam över alla fantastiska människor som jag fått lära känna och över allt som jag lärt mig denna sommaren. Jag tackar och bugar.

Här kommer första scenen i Karlsson på taket: ”Lillebror möter Karlsson”

ALV1_Collage

 

ALV3_Collage

ALV2_Collage

Nu ser vi fram emot att besöka parken på höstmarknaden. Det ska bli så kul att träffa alla igen; Emil, Pippi, Kling & Klang, Ronja och alle di andra sagofigurerna.

 

One thought on “ALV i mitt ♥

Kommentera

