Dan före doppardan

Vi började dagen med den bästa hotellfrukosten hittills. En kock stod bakom disken och gav oss av den varma maten. Han gjorde tjocka amerikanska pannkakor till Filippa och Sixten som var lika stora som vanliga svenska.
Efter frukosten gav sig Mikael och Filippa ut och sprang, så jag och Sixten gick till poolen där jag simmade en stund innan jag yogade i solskenet.

IMG_4373 IMG_4378

 

IMG_4389När Mikael kom tillbaka tyckte Sixten att det blev roligare att bada.

I en temperatur som närmade sig 30-sträcket gav vi oss ut på vägarna igen för att försöka stalka någon som bor på Gladstone Lane. Hon bor i ett område som är allt annat än Hollywood.  Jag visste sedan tidigare att gatan var en ”gated comunity”, vilket betyder att man behöver åka genom en bevakad vaktkur innan man kommer in på området. Det blev alltså ingen stalking alls för vår del, men jag fick övriga familjen att förstå varför jag i 25 års tid har sagt att det är i Laguna Niguel jag vill bo. Det är så fantastiskt vackert här. Jag ska bara se till att tjäna snuskigt mycket pengar, sen så. 

Istället för att tjäna pengar åkte vi till Target och gjorde åt massa pengar. Sedan åkte vi tillbaka till vårt fina hotell. Där bjöds det på vin och snacks i matsalen. Mmmm…

IMG_4369

Vår lilla terass på baksidan av hotellet

IMG_4371 IMG_4407 IMG_4409

 

Kommentera

