Christmas eve

Det känns lite sorgligt att Fanny inte är med oss nu när vi är här, men vi visste sedan länge tillbaka att hon skulle följa med sin au pair-familj till Colorado.

Apropå au pair-familj, så hälsade vi på min idag. De är så otroligt gästvänliga och erbjöd oss genast att komma och bo hos dem när jag sa att vi skulle komma över. Att alla barnen och barnbarnen också skulle komma hem spelade ingen roll. Jag tackade artigt, men bestämt nej. Däremot tackade jag ja när de bjöd hem oss på middag på Julafton.
Efter en riktigt slapp förmiddag innan åkte vi till familjen Robertsons (för oss) nya hus. Det var så kul att se dem alla igen. Speciellt Morgan och Mckay som jag tog hand om för 25 år sedan.

Det händer alltid massa kul saker när vi är med familjen Robertson. Den här gången gick vi runt i grannskapet och sjöng Christmas Carols, vilket verkade uppskattas. Man får ta seden dit man kommer, eller?

IMG_4460

Familjen Robertsons hus

IMG_4434

Christmas Carols

IMG_4455

Jag och mina fina au pair-barn Mckay och Morgan.

IMG_4448

Robertsons Christmas tree

IMG_4420

Bubbels

IMG_4429

Hela gänget samlade

IMG_4445

Sixten testade flygeln

IMG_4412

Våran fina lobby på hotellet

 

2 thoughts on “Christmas eve

Kommentera

