Det finns en liten chans

 

… om du inte har sett musikalen ”Into the woods” och vill göra det. Eller om du vill se den igen! Det är två föreställningar kvar och de går idag kl 15 och 19.

DSC_0017 DSC_0060 DSC_0100 DSC_0165

Vi såg en av föreställningarna i fredags och jag blev imponerad. Det är synd att kalla det amatörteater för allt känns proffsigt in i minsta detalj. igår var jag och Sixten och hjälpte till och fick vara i den fantastiska atmosfären igen. Jag skulle nog kunna bosätta mig på teatern för det är få ställen som ständigt fascinerar mig, imponerar på mig och samtidigt får mig att trivas så bra. Jag är stolt över att Jönköping har en så fin teater. Och jag är enormt stolt över Teaterstickorna med Eva Edevik och Sanna Holmgren Jonsson i spetsen.

One thought on “Det finns en liten chans

Kommentera

