Att författa vid havet

Nu börjar alla intryck ifrån helgen som gick att smälta in. Fortfarande så går jag runt med ett fånigt leende på läpparna. Det var länge sedan jag hade så trevligt och lärde  mig så mycket. Jag är en av de tio skrivsugna som deltog i Dag Öhrlunds kurs ”Att författa vid havet”.

Idag är första dagen som jag kunnat sätta mig och börja strukturera upp mitt arbete och gå igenom mina i stort sett obegripliga anteckningar. Nu önskar jag bara att jag hade mer tid. Tid att researcha, tid att läsa och tid för att skriva. Eller så får jag göra som alltid när jag vill få något gjort – Just do it!

Här är hela goa skrivargänget:

tylösand

Ann Hugosson, Hasse Aro, Catharina Wiberg, Magnus Palmkvist, Rebecca Byron Lohk, Sissel Myrup, Dag Öhrlund, Lisa Carpevi, Jonas Karlsson, Gisela Jansson och Magnus Sallrot Foto: Carina Cefa-Öhrlund

Jag kan inte annat än att ge Dag 5 reservoarpennor av 5 möjliga. Jag hoppas att detta är ett återkommande event, och om gillar du att skriva och vill ha en ordentlig boost –  anmäl dig!

 

4 tankar på “Att författa vid havet

    1. habowoodfrun Inläggets författare

      Jag hann inte skriva så jättemycket när jag var där, men jag fick otroligt mycket inspiration. Nu har jag tagit tag i det igen och inser att jag har ett jättejobb framför mig. Men det går ju bra när det är ett roligt jobb 🙂
      Kram

      Svara

Lämna en kommentar